TIPS LEBATKAN RAMBUT BAYI



Geramnyaaa bila tengok baby orang lain. Bukan main lebatnya rambut. Siap ada yang ikat toncit lak tu. Alolololo comeynya.

Ramai yang tegur baby Kak Siti tak banyak rambut. Cukur dah, letak santan dah, letak baby oil dah. Bila la nak lebat rambut baby oooiii. Penatnya tunggu.
.
Bila ada kawan kenalkan dengan minyak sevenis hair oil ni, memang terpikat la dengan bau dia yang WANGI. Seyes.. Memang tertambat hati. Tapiiii, mampu ker lebatkan rambut anak Kak Siti yang sejemput ni?


Hurrmmm.. Belasah jur la labu. Jadi, kak siti pakaikan pada si bambam sorang ni. Ala.. Sapu biashe biashe jur. Mana tau sesuai kan. Lepas seminggu, memang nampak perubahan. Seyes tak tipu. Aik nampak mula nak lebat jur rambut.
Kiranya, xde lah nampak asik-asik kulit kepala.
.

Sevenis oil ni bukan je lebatkan rambt, malah nak hilangkan kerak kepala baby pun boleh. Yang paling best sekali, mak ayah pun boleh tumpang sekaki. Alaa.. paham naw la bila ramai mommies yang ada masalah rambut gugur selepas bersalin. Tak kurang juga bila ada daddy yang ada botak di hahagian tengah kepala.
.
Pelagi, kongsi lah sekali. InsyaAllah serasi dan. Puas hati. Harga tak mahal pun. Bawah RM30 jur pun. Jom grab satu😉
.
Www.wasap.my/60197582312/PelebatRambutSemulajadi









.
#sevenishairoil
#ProdukAsmakMujarab
#ProdukSemulajadi
#AsmakbyMhamsb
#team

Comments

Popular posts from this blog

BAGAIMANA NAK MENGHILANGKAN KAHAK HIJAU.

BUAH-BUAHAN YANG AMAT SESUAI DIAMALKAN KETIKA MENGANDUNG.

TIPS MENJEMPUT REZEKI