BAGAIMANA NAK MENGHILANGKAN KAHAK HIJAU.

Tak selesa kan bila Sering Kali berkahak. Terutamanya pada awal pagi. Susah sangat nak membuang lendir kahak yang seolah-olah melekat di dinding tekak mereka.

Kadangkala, kita cuba untuk Berdehem banyak kali serta batuk yang kuat untuk keluarkan kahak. Tapi itu kadangkala mengganggu orang lain terutama jika ia dilakukan di tempat awam.

Sebelum pergi ke bab bagaimana tangani kahak. Apa kata kita kenali Terlebih dahulu jenis kahak dan hingus yang ada.


Yang mana satu kahak yang sering anda hadapi? Dah kenalpasti?

Disini, Kak Siti nak share 9 petua bagaimana nak menghilangkan kahak hijau.




Menarik bukan. Ada beberapa petua tanpa kita sedari boleh mengakibatkan kahak. Lepas ni, boleh elakkan yer. Semoga Bermanfaat.

Nak cara yang lebih mudah dan berkesan?

Minyak Herba Asmak kan ada. Sapu-sapu aje di dada, belakang  betis n tapak kaki. Untuk kesan lebih baik, boleh amalkan Jus Asmak Gold. Sesuaaaiii sesangattt untuk berumur 3 tahun ke atas. Rasa pun sedap.









Ingin mencuba set batuk berkahak dari Asmak?

Boleh pm kak siti di 0197582312

#MinyakHerbaAsmak
Pastikan 1Rumah1MHA rawatan tradisional #ProdukSemulajadi
#minyakviral sangat pelbagaiguna untuk #asma #kahak #batuk #selesema #sembelit #buasir, lenguh badan, #gatalgatal #sakitgigi  #gigitanserangga #bisul #kudisbuta ulser mulut #melecur  #psoriasis #Ekzema, luka ringan, #resdunghilang #bayi  #bazar #bazaar #bazaria #bazarpaknilmurah #bazaronline #neelofa #bazarmalaysia #kedaibaby #kedaibabymalaysia #kedaionline #kedaibabymurah 

Comments

Popular posts from this blog

BUAH-BUAHAN YANG AMAT SESUAI DIAMALKAN KETIKA MENGANDUNG.

KHASIAT DAUN BUNGA RAYA