BESTNYA SUSU MADU KURMA MERAH NI



Pagi-pagi dah pekena Susu Madu Kurma Merah. yummie.

Haaa...korang pernah dengar tak sebelum ni?Ala Senang sangat nak buat, Khasiatnya pun banyak tau.sesuai nak diamalkan hari-hari. tambah- tambah kalo korang jenis badan banyak angin dan selalu keletihan.

Caranya, campurkan sesudu kecil madu kurma merah n segelas air susu. Kaco dan ia sedia untuk diminum. Boleh juga ubah untuk kreativiti kita sendiri tau. kalo nak jadikan Susu Badam, campurkan dengan badam hancur yang siap dibakar. Letak sikit ais. blendkan biarkan ia menjadi ala-ala smoothie. 

Nie botol Madu Kurma Merah packaging lama. Jangan compius lak

Jika nak campurkan, dalam sedikit jus buah-buahan pun sedap jugak. Macam-macam dah  
Perghh. Memang sedap. Kak Siti try resepi dengan menggunakan Madu Kurma Merah ni, pendek kata alhamdulillah memang puas hati. Jika diamalkan setiap hari, badan rasa ringan jur badan, bila angin berdas-das keluar. Tak de lah letih dan lemau jur.

Apa ramuan yang terdapat dalam Madu Kurma Merah nie?

Ada 5 bahan premium iaitu Madu Asli, Ekstrak Halia Bentong, Kurma Merah, Goji dan Halba. Setiapnya bahan ini mempunyai khasiatnya tersendiri, itu akan Kak Siti huraikan post selanjutnya.


Bila dah tau apa kandungannya, pasti kita nak tahu apa khasiat Madu Kurma Merah nie kan. Terdapat 12 khasiat utama Madu Kurma Merah dan ia sesuai diamalkan untuk golongan lelaki atau perempuan.




Menarik bukan. jangan tak tahu Madu Kurma Merah juga sesuai dijadikan milk booster untuk ibu yang menyusu. 5 bahan yang terdapat didalamnya merupakan 5 bahan semulajadi yang merangsang penghasilan susu badan. Alhamdulillah , ramai yang mencuba dan serasi.


Nak tahu lebih lanjut tentang Madu Kurma Merah? 

Jemput lihat post kak siti akan datang tentang Madu Kurma Merah.



Comments

Popular posts from this blog

BAGAIMANA NAK MENGHILANGKAN KAHAK HIJAU.

BUAH-BUAHAN YANG AMAT SESUAI DIAMALKAN KETIKA MENGANDUNG.

TIPS MENJEMPUT REZEKI