BERMULA DARI SELESEMA, BATUK DAN AKHIRNYA NAFAS MIKA MENJADI LAJU.

"Kami terpaksa tahan anak puan di wad. Anak puan kekurangan oksigen berpunca dari kahak yang banyak. Pihak hospital terpaksa sedut kahak anak puan"
.
Ayat inilah yang sering saya dengar semenjak Mika berusia 3 bulan. Bermula dari selesema, batuk dan akhirnya nafas Mika menjadi laju. Boleh dikatakan setiap bulan diserang asma.
.
Satu hari seorang kawan mengesorkan "MINYAK HERBA ASMAK"  pada saya. Saya pun apa lagi, belilah ubat ni untuk menguji keberkesanannya.
.
Alhamdulillah, dengan izin Allah Mika semakin pulih. Asma mika ditahap terkawal. Tak perlu lagi keluar masuk wad.
.
Sekarang ni kalau dah nampak tanda-tanda nak kene asma, cepat-cepat saya sapu pada dada & belakang mika. Cepat je selesema kering. Malah kami sekeluarga, mak ayah, sedara mara semua dah amalkan minyak ni. - Puan Nur Nabilah

.
Alhamdulillah, Minyak Herba Asmak telah mendapat ribuan testimoni dari pengguna yang telah berjaya sembuh dari asma, batuk, kahak dan selesema seawal 3hari hanya dengan Sapu, Titis, Gosok.
.
Minyak Herba Asmak
🌿Diadun dengan Habbatus Sauda
🌿Ditambah baik dengan Gamat Gold
🌿Disempurnakan dengan Minyak Zaitun
.

Gabungan inovasi tradisional, sunnah dan sains ini, menghasilkan Minyak Herba Asmak yang berkualiti tinggi. Minyak ini telah berdaftar dengan KKM. Selamat digunakan dari bayi hingga dewasa.
.
Apa Kata Mereka👇👇
.
❝ Saya memang guna ubat ni dah dekat 6 bulan. Saya guna pada anak saya umur 5 tahun yang ada asma. Semenjak pakai Minyak Herba Asmak ni dia dah jarang pakai gas ❞
~ Puan Nurul, Ampang

.
❝ Dah setahun lebih anak saya tak makan ubat batuk. Sapu Minyak Asmak je. Dulu anak ada asma, selalu amik neb. Sejak sapu Minyak Asmak ni dah tak pernah lagi ambil neb. Alhamdulillah. ❞
~Puan Ina, Kuantan

.
.
Ingin mencuba Minyak Herba Asmak?
Hubungi kami segera dengan klik link di bawah👇

www.wasap.my/60197582312

Comments

Popular posts from this blog

BAGAIMANA NAK MENGHILANGKAN KAHAK HIJAU.

BUAH-BUAHAN YANG AMAT SESUAI DIAMALKAN KETIKA MENGANDUNG.

TIPS MENJEMPUT REZEKI