TIPS MEMILIH PRODUK MANDIAN BAYI

Hai mommies!

Seperti apa yang kita ketahui, kulit bayi sangat sensitif dan  Sebagai ibubapa, kita perlu ketahui produk mandian apa yang sesuai dengan kulit bayi. 

Kita semua sedia maklum bahawa kulit bayi amat senstitif & fragile, lagi-lagi diawal kelahiran. Bayi tidak boleh sewenangnya menggunakan produk mandian orang dewasa. Malah, di hospital pun Nurse akan guide ibu untuk mandikan bayi dengan air suam sahaja tanpa sebarang sabun mandian di awal kelahiran.

Tapi untuk memastikan kulit bayi bersih dan terlindung dari sebarang bakteria jahat ia memerlukan sabun mandian untuk membersihnya.

Jadi ibu yang perlu ambil peranan untuk aware dengan keadaan ni. Antara salah satu caranya ialah menyediakan produk sabun mandian bayi dari bahan semulajadi untuk bayi kita sejak hari pertama kelahirannya.

Sabun mandian bayi organik sememangnya Selamat untuk bayi, ia kerana sabun mandian yang digunakan adalah bebas 100% dari bahan kimia & alkohol yang merbahaya.

Tips Memilih Produk Mandian Untuk Bayi








Sebelum mencuba apa-apa produk, Kenalpasti jenis kulit bayi anda. Contohnya seperti jika punya masalah alahan. Pastikan memilih jenis produk mandian yang sesuai, jika anda tidak tahu, boleh tanya kepada perunding produk berkenaan.

Disebabkan itu, ASMAK mengeluarkan 1 SET penjagaan bayi dari hujung rambut ke hujung kaki sesuai untuk bayi anda. Dengan formula yang terbukti lembut secara klinikal, ia membersih, merawat, melegakan dan melindungi kulit si manja secara semulajadi agar sentiasa lembut dan sihat.








Wah! Bestnyer Set Asmak Baby Care jika dinilai dengan kandungan dan fungsi setiap item di dalamnya. Jarang dilihat pada fungsi pada produk bayi yang ada di pasaran. Betul tak? Jangan risau tau mommies, produk ini mempunyai kelulusan KementerianKesihatan Malaysia,KKM tau.

Rugi jika tak grab satu untuk Si Manja. Ada mommies berkenan nak mencuba?

Mudah sahaja. Anda boleh dapatkan produk ini dengan agen berdekatan. Untuk maklumat lanjut, boleh wasap ke 019-7582312 atau melawat ke Facebook Page ‘Produk Asmak Mujarab’.


Comments

Popular posts from this blog

BAGAIMANA NAK MENGHILANGKAN KAHAK HIJAU.

BUAH-BUAHAN YANG AMAT SESUAI DIAMALKAN KETIKA MENGANDUNG.

TIPS MENJEMPUT REZEKI