HINGUS ASIK MELELEH SAHAJA. TAK SELESA BETULL. JOM CUBA CARA MUDAH HILANGKAN HINGUS DENGAN SEKALIGUS.




Seharian asik sok sek sok sek? Hisshhh Rimas betul dengan situasi hidung berair ni. Kepala dah naik pening, penangan non stop bersin dari subuh hingga ke malam hari.

Kalo gini gayanya, confirm Happy Mood of the day habis bertempiran lari. Korang nak tau tak tips untuk menghilangkan hingus yang banyak itu? Kak Siti memang baik hati nak share tips banyak-banyak dengan korang.
Cara Mudah Hilangkan Hingus Dengan Sekaligus.


Bila hingus dah terlalu banyak dalam hidung, of coz korang rasa tak selesa kan. Nak tahu tak teknik untuk hilangkan hingus dengan mudah tanpa apa-apa peralatan? Mudah je.

Caranya, baring dengan terlentang di atas katil, dengan kepala di pinggir katil. Seluruh badan dari bahu sehingga ke kaki berada di atas katil. Cuma kepala saja di luar katil. Pastikan kepala lebih rendah dari badan.

Bila anda berbuat begitu selama beberapa saat (cuba buat selama 30-45 saat), anda akan dapat rasa cecair di dalam hidung turun secara perlahan-lahan. Bila dah dapat rasa macam tu, cepat-cepat ambil tisu atau sapu tangan dan hembus. 

Walllaaaahh. Percayalah, hasilnya pasti sangat memuaskan.

Nak cara yang lebih best? Kacang goreng jer.

Sapulah minyak herba asmak di bahagian hidung, dada, blkg, betis dan tapak kaki. Besttt berangin gitew. Nak lagi best, sapu di bahagian dahi dan pangkal bahu. Fuhh Rasa ringan gitew.

Tak caya meh leh cuba. Gerenti puas hati punya.





Berminat nak mencuba Minyak herba asmak? 

Boleh hubungi kak siti di www.wasap.my/60197582312/mha

#info by MHAMSB #MinyakHerbaAsmak

Comments

Popular posts from this blog

BAGAIMANA NAK MENGHILANGKAN KAHAK HIJAU.

BUAH-BUAHAN YANG AMAT SESUAI DIAMALKAN KETIKA MENGANDUNG.

TIPS MENJEMPUT REZEKI