BUKAN ANAK-ANAK JA PAKAI, MAK MERTUA PON MERISIK MINYAK HERBA ASMAK



Mak mertua saya ni ada masalah penat dan #sesaknafas. Lagi-lagi bila malam, memang susah betul dia nak #tidur sebab #penat dan sesak nafas. Biasalah bila dah berumur ni memang dia akan cari tempat untuk dia mengadu sakit dia. 
.
Balik kampung haritu, saya beri lah dia #MinyakHerbaAsmak botol besar satu. Dia sangatlah ragu-ragu dengan ubat-ubat luaran ni dan sepenuhnya bergantung kepada ubat klinik sahaja. Tak mengapa lah, tidak salah mencuba dan ikhtiar cari solusi untuk penyakit ibu mertua saya ni. 
.
Bila saya dah balik rumah saya, esok pagi nak masuk kerja, tiba-tiba ibu mertua saya call. 

 Ibu mertua : Suraya! Mak tidur lena sangat malam tadi. Mak sapu Minyak Herba Asmak dekat bahagian leher, bahagian hidung. Alhamdulillah Su, mak tak rasa penat sangat dan mak #tidurlena lena sampai mimpi-mimpi Su. Berkesan sungguh lah Minyak Herba Asmak ni.

Pagi tu saya rasa gembira betullah dapat happy kan mak mertua. Dapat bantu dia kurangkan sakit dia. Alhamdulillah. Mula-mula saya ingat mak tak akan pakai minyak tu. Lama-lama terbuka jugak hati dia untuk mencuba. Sedikit sebanyak, dapatlah juga saya bantu dia. Terima Kasih, Minyak Herba Asmak!🥰

www.wasap.my/60197582312/mha
.

SitiKadir
Stokis Asmak Putrajaya.
Pengedar Sah Mhamsb
0197582312

Comments

Popular posts from this blog

BAGAIMANA NAK MENGHILANGKAN KAHAK HIJAU.

BUAH-BUAHAN YANG AMAT SESUAI DIAMALKAN KETIKA MENGANDUNG.

TIPS MENJEMPUT REZEKI