Asmak Baby Care Essential Oil Melegakan Lenguh



Setiap kali ada tempahan kuih yang banyak, mesti tulang belakang, pinggang, tapak kaki & tumit akan terasa sakit. Ini disebabkan oleh pergerakan anggota badan yang kerap & mengeluarkan tenaga yang banyak.

Sebelum tidur, biasanya saya akan manjakan diri dengan asmak baby care essential oil dengan sapuan ditempat yang sakit. Saya akan buat urutan dengan essential oil terutama di bahagian tumit dan belakang tengkuk. Dengan bauan yang sungguh wangi & rasa berangin, ia memberikan ketenangan dan membuatkan saya rasa selesa sepanjang malam.

Asmak baby care essential oil mengandungi

Minyak Bunga Cengkih
Minyak Buah Pala
Minyak Daun Pudina &
Minyak Kacang Almond


Essential oil ni bukan saja membantu baby tidur lena, saya sendiri pun tidur lena jugak kalau takda alarm memang terbabas. Terutama bila kena serang sakit kepala. Sapukan & gosokkan di tempat sakit lepas tu bawa tido. Memang takkan sedar diri lepas tu. Alhamdulillah, atleast dpt mengurangkan kesakitan & membantu saya rehat secukupnya untuk cover lelah.

Actually depends jugak dengan keadaan diri masing-masing. Ada yang kesan sapuan nya 2 3 kali baru ada kesan ada juak serta-merta. Macam saya cakap tak perlu try ke baby diri sendiri pun boleh lena 😁



SitiKadir
Stokis Asmak Putrajaya.
Pengedar Sah Mhamsb
0197582312

Comments

Popular posts from this blog

BAGAIMANA NAK MENGHILANGKAN KAHAK HIJAU.

BUAH-BUAHAN YANG AMAT SESUAI DIAMALKAN KETIKA MENGANDUNG.

KHASIAT DAUN BUNGA RAYA